even doubt is is by some doubt denied

دلنوشته ای بر ساحل مهتاب

even doubt is is by some doubt denied

نمیدونم کِی

یکی

این کلمات رو میخونه یه روز یا نه

ینی شک دارم خودم وقتی دارم بین نوشته هام surf میکنم، بخونم اینارو  :))

چه برسه افرادی ک گاهی صداشون این اطراف شنیده میشه


 

گاهی پست هام توی خودشون حل میشن.

داخل یه حلقه انگار


....

 

 

امیدوارم هیچوقت دیوار های اینجا برام اون قدر غریبه نشن ک توش ننویسم ...

 

 

اینچا زندگی منه .... 

اینجا تنها اتاقیه که روح من کلیدش رو داره...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت18:36---2 مرداد 1400
ینی میگی اینجا برات غریبه شه؟ شوخی میکنی دیگ؟
هیچ وقت اینکارو نکن...حداقل ب خاطر کسایی ک تو بدترین روزاشون ب یاد تنها چیزی ک میوفتن اینه ک بیان اینجا و با پستای قشنگ و از نظر خودت عجیب اروم بشن..شاید باورت نشه اما این اتفاق افتاده..پس هیچ وخت از غریبه شدن با این جای دنج حرف نزن..گاهی اوقات حس میکنم همین در اتاقت رو میزنم بدون اینک تو منو ببینی یا اصن بدونی کیم اصن وجود دارم یا نه، میشینم ی گوشه از این اتاق ب حرفات گوش میدم..حتی وقتایی ک تو بدترین شرایطم اینجارو سر میزنم..تو منو با خیلی چیزا اشنا کردی..خیلییی چیزا ..با اینکع ازت بدم میومد))
پاسخ: با این توصیفت یاد فیلم چانکینگ اکسپرس افتادم :)) وات اور ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 24 تير 1400برچسب:, ] [ 23:0 ] [ علیرضا ] [ ]